Velvetique Communication Boutique

Mesageri de povești

Istoric

Velvetique este o agenție de comunicare și relații publice românească. Înființată în 2016, Velvetique reunește o rețea de specialiști în domeniile comunicării și creativității. Principala noastră misiune este de a oferi servicii de comunicare și relații publice printr-un mod de lucru personalizat, adaptat fiecărui client și fiecărei povești de brand.

Misiune

Velvetique s-a născut din nevoia de a da glas minunatelor experiențe care iau viață în România, de a media într-un mod inspirat și expresiv mesajele firmelor și proiectelor românești către publicul cel mai potrivit să le aprecieze și să le transforme în experiențe de viață, gând și trăire.

Prin campaniile sale, Velvetique aduce în atenția publică de comunicare branduri și afaceri înființate în România, devenite exemple de bună practică și povești de succes pentru peisajul de business din România. De asemenea, ne-am propus să comunicăm și omul din spatele brandului, să îl facem conștient de sine și de valorile sale, și să le împărtășim mai departe, în modalitatea cea mai potrivită în era post-adevărului: comunicarea. Suntem acei căutători de comori care propun publicului istorii care trebuie cunoscute și apreciate în contextul cel mai fidel esenței lor. Căutăm miezul și autenticul din fiecare proiect, astfel încât fiecare campanie de comunicare este individuală, atât ca instrument de lucru, cât și ca obiectiv. Credem că nu e suficient să ai recunoaștere pentru a exista, ci trebuie să rafinezi percepția publicului asupra produsului/campaniei pe care o propui.

Spiritul Velvetique

Credem în ideile care prind viață. Comunicăm poveștile și experiențele care ne inspiră. Pentru noi, comunicarea poate fi și trebuie să fie un instrument de educație.

Avem convingerea că acum, mai mult decât oricând, într-o epocă sufocată de o inflație de informații, de o dictatură a aparențelor și o relativizare a valorilor la scară largă, este nevoie de comunicare. O comunicare atentă, riguroasă, transparentă, care să reflecte cu acuratețe valorile brandului/proiectului. Vrem să cunoaștem clientul în profunzime și să îl punem în lumină, susținându-l și în definirea clară și precisă a obiectivelor sale. Mizăm pe abordarea calitativă a comunicării, pe potențialul de admirație și interes pe care un brand/proiect de mai mică anvergură le poate avea.

Valori

  • îndrăznim /propunem/împărtășim;
  • onestitate;
  • încredere;
  • sinceritate;
  • gândire analitică;
  • perseverență;
  • profesionism;
  • optimism.